Reklamacija
Reklamacija u trenutku preuzimanja robe
1. Isporučeni proizod ( torba ) je oštećena , nedostaju joj neki delovi, ili je je pogrešan model . U ovom slučaju, problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što će te proveriti torbu i u koliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U koliko kurir ne sačeka da proverite paket, rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen, možete odbiti pošiljku. Ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranja paketa, dužni ste da se prijavite u roku od 24 časa, jer u suprotno tome neće biti prihvaćena.
2. Ako tokom prvog korišćenja torbe, utvrdite da je neispravna, Potrebno je da nas odmah obavestite, tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati poruku na imejl sa opisom problema i Vašim kontaktom.
3. Ako ste torbu kupili preko naše Internet prodavnice, kontaktirajte naš call centar, koji se nalazi u kontaktu, a oni će uputiti Kurirsku službu, da preuzmu neispravnu torbu i dostave je našoj službi za reklamacije.
Vraćanje novca
Rok za odgovor na Vaš prigovor je do 8 dana od dana kada torba bude isporučena kurirskom službom, našoj službi za reklamacije. Nakon toga se. donosi odluka, da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Rrigovor na ispravnost torbe prilikom prvog korišćenja, biće prihvaćena , ako se torba vraća kompletna, neoštećena sa fiskalnim računom ili njegovom kopijom.Poželjno je da bude u ambalaži u kojoj je bila spakovana, ali nije uslov za reklamaciju. Za više informacija nas možete kontaktirati na broj 066 6100440 ili na mail carrabags.gmail.com.